fredag 8 april 2011

Yesterdays news

Maria säger:

Eftersom att jag jobbar på en tidning känns det lite trist att komma med gårdagens nyheter men det är inte mycket att göra åt. Måste berätta om gofikat vi åt på jobbet igår då vi firade att bästa PJ från Sävar fyller jämt!

PJ (eller var det kanske hans fru?) hade bakat flera härliga chokladtårtor med nötter i och på som serverades med vispad grädde. Yammie! Alltid trevligt att få njuta av sina fina arbetskamrater lite extra. Vi är ett skönt gäng med glimten i ögat ;) 


Just inga kalorier ;)


Radiosnubben hugger in på sötsakerna

Mannen, myten, legenden - Grattis än en gång PJ!
Gånka som löptränar regelbundet lät sig väl smaka
Hoppsan, vad hände här?
Tobbe är inte sen att trösta!
Som ni förstår var jag tvungen att gå en långpromenad efter det här kalaset så min mamma kom snällt förbi efter jobbet och passade dottern då att sambon var borta.

Hon hade med sig lite pynt till påskriset men eftersom jag inte hunnit ta in något ris än fick dottern pynta några videkvistar vi hade. Hon blev otroligt nöjd med resultatet och ville absolut fota det.

Här kommer den rafflade bilden:


Min mamma skymtar bakom riset ;)

Idag skall jag njuta av fredagen hela dagen, gör det ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar