fredag 29 april 2011

Sundborn

Emma säger:

Oj vad jag har varit trött den här eftermiddagen. Inte ens en kaffe och en godbit gav mig energi. När jag kom hem fick jag som tur var lägga mig i soffläge, och nu lagar sambon mat, vilket jag är extremt bortskämd med, speciellt på helgerna.


Fräsch bild...

Glassbilen körde förbi för en stund sedan, men den hann åka i väg lika snabbt, innan jag ens fått på mig skor och kläder. Jag som har väntat i två veckor på att köpa "Sundborn" med punschsmak. Blev så besviken att jag var tvungen att ringa till mamma och pappa och fråga om de hörde glassbilen hemma hos sig. Pappa skulle gå ut och lyssna, men jag gissar att den redan kört förbi.


Bild lånad från hemglass.se

Fick en mycket trevlig inbjudan till en Dinner show på Bildahl, nu på torsdagkväll. Alla som är sugna på att köpa bil, besök Bildahl under nästa helg, de verkar ha riktigt bra erbjudanden...

Sanna Nielsen i spetsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar