tisdag 19 april 2011

Behövlig påskledighet har börjat

Mia säger:

Jag har i eftermiddags gått på påskledighet och ska vara ledig nu fram till nästa tisdag. Sååå otroligt skönt och välbehövligt. Känner mig i ärlighetens namn trött och slut i kroppen liksom. Jag är värdelös på att äta vitaminer men det kanske är precis just det jag skulle behöva göra. Det får nog blil en naturapotekssväng här framöver för att få fart på orken igen.

Efter jobbet hämtade jag sonen på dagis och dottern är fortfarande hos mormor då hon blev lovad sedan länge att få bo hos henne i två dagar under påskveckan. Sonen fick önska middag och vad väljer han? Jo, Mc Donalds som dom flesta barn...


Hungrig son som väntar på maten

Ruffs-likt-en-pudel-i-barret

Favvo-maten nr 1!


När vi nu sen kom hem efter Mc Donalds och en matinhandling på ICA Kvantum låg bl a ett hederligt vykort ifrån min fina vän Annica som varit på Maldiverna i brevlådan. Oj, så härligt säger jag bara! Kul också och få ett riktigt, hederligt vykort i brevlådan för det var verkligen inte igår eftersom vi i vår moderna cyber-värld numera mest använder bloggar, Facebook etc.

Visst ser det helt underbart ut!
Sonen har fått önska vidare och nu står en cykeltur på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar