onsdag 27 april 2011

Dags att deklarera

Emma säger:

Då har man e-deklarerat. Känns skönt att ha det bortgjort. Det är inte likt mig att vara klar med deklarationen i såhär god tid, brukar skicka in den sista kvällen. Jag gruvar mig lite varje år, alltid är det någonting som strular, oftast e-legitimationen.


Nu är det dags...


Jag cyklade till och från jobbet i dag och ska försöka få det till en vana. Det är inte så lätt när man har en man (en omtänksam sådan) som sätter sig och tar bilen varje morgon, och erbjuder skjuts. Hur som helst tittar jag ut på morgonen och tycker det ser helt vindstilla ut, men direkt jag sätter mig på cykeln är det som att det blåser upp till storm. Alltså det känns så, motvinden :) Undrar hur många dagar eller veckor det tar innan jag kommer uppleva ett förbättrat flås? Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar