lördag 9 april 2011

Konsten att fylla en hel dag med ingenting!

Maria säger:

Idag var det egentligen tänkt att jag och lillan skulle åka till Skellefteå och träffa min syster. Tyvärr blev planerna i sista stund ändrade så vi har försökt roa oss så gott det går i blåsten.

I förmiddags bestämde vi oss för att ta en cykeltur. Efter att ha tömt typ hela cykelboden på grill, krukor, bord och annat skräp fick jag tillslut fram min cykel, den var såklart längst in.

Vi cyklade in till stan och hade, som alltid,  motvind över Tegsbron. Alla umebor vet vad det är ;)

Medvind på väg hem...
Väl på stan åt vi korv. Korven toppades med glass.



När vi väl kom hem cyklade vi på kjorren och köpte lördagsgotta. Sen hittade vi lä på altanen och njöt av värmen och solen.

Såpbubblor!
Pippitröjan är köpt på Lindex
Du har tur om det finns kvar en kaka...
Dagens tips får bli att doppa Ballerinakex med smaken kladdkaka i hett kaffe, försvinnande gott...

Nu har jag slut på ideér för idag så lillan kollar Bompa. Blir lite tv-tittande för mig senare ikväll.

Skönt att bara slappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar