måndag 11 april 2011

Ordningen återställd

Maria säger:

Sambon kom ju som sagt hem från sin fjällsemester med grabbarna igår kväll. Skönt att återfå rutinerna, särskilt när det gäller matlagningen. Min sambo är kung på att laga mat! Han lagar i princip all mat vardag som helg samt är den som står för bakningen här i huset. Jag känner mig bortskämd :)

I dag bjöds jag på örtmarinerad kycklingfilé med tzatsiki och klyftpotatis när jag kom hem efter jobbet.

Jag ger rätten 5 av 5 ;)


Extra plus för den härliga dressingen som var jättegod...


Hittade några gamla bananer som låg och skrotade i fruktfatet efter middagen så jag har letat fram ett recept på banankaka med kaffe och chokladglasyr som jag tycker sambon kan baka till mig...vi får väl se vad han tycker ;)

Redo för att mosas
Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar