lördag 30 april 2011

Ego

Maria säger:

Vilken underbar ego-dag jag hade igår.

Städning på torsdag betyder blommor på fredag i vanlig ordning!

Slutade tidigt, hämtade lillan, såg lite bröllop på tv. Sen åkte jag iväg på en ansiktsbehandling hos Nanna på hud.nu som nu är i nya fräscha lokaler på Rådhusesplanaden 16 A (Umeå).

Färgade även ögonbrynen. Jättekul att se hur fint de fått och man känner sig alltid så fräsch i hyn efter en behandling. Brukar vanligtvis göra en behandling på våren och en på hösten. Har gått till Nanna i flera år och kan varmt rekommendera henne och salongen.

Fyllde på förrådet av Dermalogica, visar sen...

När jag kom hem hade sambon åkt och lämnat lillan som skulle sova över hos mormor och jag åkte till H&M för att kolla på bikini. Konstaterade rätt snabbt att jag kanske ännu hellre borde investera i en ny kropp ;) 

Jag och sambon åt sushi, drack rosé och tog det bara lugnt. Ett stort minus var dock att sambon kände sig hurven och febrig och så nån riktig romance blev det tyvärr inte ;)

Efter sältan tog sockersuget över men det enda som fanns hemma var lillans små söta påskharar. Försvinnande goda tyvärr...hoppas hon inget märker ;)

Ohhps! *borta*

Idag laddar jag och lillan för middag & majbrasa i Holmsund. Sambon bäddar vi, tyvärr, ned i sängen med alvedon och en god bok. Inte mycket att göra när hälsan strejkar.

Önskar er alla en trevlig valborg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar