lördag 9 april 2011

Ljuvliga lördag

Åsa säger:

Ljuvliga, lediga lördag!

Igår gjorde vi den sista av veckans rätter från ICAs Matkasse, och den absolut bästa!
Thaigryta med hoki och grönsaker, asiatiska smaker med lite sting i.
Gick snabbt att göra och kändes mycket fräscht.


4 - får den sista rätten av mig

Sammanfattningsvis så tycker jag det här är ett jättebra koncept som ICA erbjuder. God mat som inte tar alltför lång tid att laga eller är för avancerad.

På minussidan är ju det faktum att man inte alltid känner för de rätter som erbjuds men fördelarna att ha allting hemma och planerat överväger det.
Jag kommer definitivt att fortsätta med detta!

Idag lördag var barnen bjudna på kalas till en kompis och jag passade på att göra lite ärenden.

På väg till sta´n!
Är ute efter hamrade ägg som Maria berättat för mig finns på Indiska, men tyvärr var de helt slut...

Snyft!
Tröstade mig med en tunika istället! :)


Efter en lång vinter med mycket svart och grått ville jag ha något i färg; cerise eller korall/orange. Hittade denna från Frk / Åhléns med en sjal från Wera / Åhléns.


Rea på H&M och hårklämmor som alltid måste fyllas på
Sen unnade jag mig en latte och en morotskaka på Brobergs som jag tycker har det bästa kaffet i stán!


Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar