fredag 15 april 2011

Sporty spice

Maria säger:

Igår var det torsdag och städdag. Jag var så ofantligt opeppad men jag bestämde mig för att göra bort det direkt efter middagen och sedan ta en powerwalk innan det blev mörkt eftersom jag skulle gå själv.

När jag var i New York (läs mer om det *här*), blev det en del (liiiiten underdrift) shopping. Jag köpte bland annat ett par Reebok Easytone.  

Det är en walkingsko med inbyggda "balansbollar" under sulorna som gör att man automatiskt spänner och aktiverar musklerna för att hålla balansen. Detta skall resultera i effektivare träning och ökad kaloriförbränning.
Som en boll kommer jag tillbaks till dig!
Haha, lite pensionärsvarning ;)
Vet inte om skorna egentligen fungerar men de får ut mig på fler powerwalks så är det ju en vinst bara i sig. Jag hade hoppats på att få fastare rumpa, he he, men jag tycker att jag hittills bara har fått ont i benhinnorna? Handhavandefel har man ju hört talas om men kan man verkligen gå fel? ;)

Till skillnad från många andra skor med liknande funktion tycker jag ändå att mina är snygga, det syns inte när man har dem på att de är "specialare".

Nu till något helt annat, min fina granne och frisör Jenny är med i en jätterolig tävling som Svensk Fastighetsförmedling har: Sveriges snyggaste barnrum. Hon tävlar med bilden nedan.

Jennys dotter Elsas fantastiska rum!
Jag som jag  - gå in och rösta idag. Ni kan rösta varje dag fram till den 24/4. Rösta *här*

Nu - full fart mot helgen hörrni! 

1 kommentar: