tisdag 12 april 2011

Eländet fortsätter

Emma säger:

Känns skönt att jag numera har ett forum där jag kan beklaga mig över det vardagliga eländet :) Det är inte värre än att jag misstänker en bihåleinflammation. Har haft sån sinnesjuk tandvärk, i vänster käke. Fick tid hos tandläkaren som inte kunde konstatera något fel på tänderna. Fick tips om att det kunde röra sig om en bihåleinflamation, med tanke på förkylningen, och att det bästa knepet är tydligen att använda sig av en nässköljare, från Apoteket. Man sprutar in en saltlösning i ena näshålet, och vattnet rinner ut i andra näshålet. Jisses vilka kallsupar. Håller tummarna att det fungerar, ingen förändring än så länge. Ska ta mig en omgång till nu innan jag går och lägger mig...

Nässköljaren

1 kommentar:

  1. Krya på dig!/Hälsar Malin från Cirkelgatan :0)

    SvaraRadera