måndag 18 april 2011

Sjukstuga

Maria säger:

Titta vilka fina påskiga tulpaner jag fick av Åsa igår, snyggt inslagna dessutom! Tackarrrr :)


Idag checkar jag in som sjuksyster. Lillan har fått vattkoppor. Stackars liten, det kliar och hon har feber. Tur i oturen att det blev just den här veckan som vi ändå hade tänkt vara lite lediga.

Några av många kliande prickar

Även jag ligger nedbäddad i soffan denna morgon

Blir en dag hemma alltså och inte kan vi åka någonstans där det finns människor pga smittorisken. En cykeltur kanske det blir iallafall, så vi får lite luft. Vädret ser lovande ut förutom att det blåser stormvindar, om det mojnar eller om jag hittar lä blir det att sitta ute lite mitt på dagen.


Kaffe och DV

Önskar er en bättre start på veckan, full fart mot påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar