fredag 15 april 2011

Pimpa din kaka

Mia säger:

Jag brukar leta mig till "överkursprodukter" till köket likt ett tryffelsvin efter sin tryffel.
Jag håller ögonen öppna för lite udda produkter som kan göra det "lilla extra" som jag ser det i mat- och bakväg. T ex hittade jag dessa mallar att dekorera kakor med (att pudra över florsocker eller kakao) i Kina när jag var där. Ja, man kan fråga sig vilken knasboll som letar efter kakmallar i Kina ;)



Om du också är intresserad av att baka och gärna skulle vilja pimpa dina kakor har IKEA nyligen tagit fram en liknande produkt som heter "Drömma". Givetvis har jag även köpt den!


Så var det äntligen fredag! Ikväll blir det premiär med grillen har jag tänkt. I slutet av förra sommaren var jag verkligen kräkless på grillat men nu 8 månader senare längtar jag verkligen efter den goda smaken :)

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar