torsdag 14 april 2011

Hotellbokningsdjungeln

Mia säger:

Ja långt ord blev det ;). Som jag skrivit om tidigare är vi inbokade två helger i rad i slutet av maj att åka på bröllop i Stockholm och jag har nu börjat både kvälls- och lunchtid att leta prisvärda hotell där och det är verkligen inte lätt.
Härom kvällen hittade jag ett bra paketpris för 2 nätter på ett centralt Scandic Hotell och bokade då det via en av alla hotellbokning-hemsidor som finns. Jag var så nöjd över "dealen" men igår kväll blev jag uppringd av bokningshemsidan som informerade om att det legat fel priser ute och skyllde på Scandic.
Morr! Då var man på ruta 1 igen i hotell-letandet och mitt tålamod börjar att tryta. Har någon något bra tips på ett förhållandevis centralt och prisvärt hotell så tar jag tacksamt emot tips! Gärna i lägre prisklass än 1400 kr/rum/natt.

Igår kväll avslutade jag även mitt påskpyntande och det blev en sista dekoration till matbordet (utöver de bilder jag tidigare visat) och den blev så här.

Gammalt silverfat på fot med porslinsägg och fjädrar. Det blev nästan som ett litet fågelbo :)

2 kommentarer:

  1. www.mosebackehostel.se

    Billigt, mysigt och centralt!!!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart fint påskpynt Mia. Du är så pysslig :)
    Kram Emma

    SvaraRadera