måndag 25 april 2011

Present till mig?!

Maria säger:

Borta bra men hemma bäst, speciellt när det väntar paket på farstukvisten :)

Söta Malin hade varit och lämnat ett paket som tack för att hon hade fåt låna min bil i helgen. Det hade hon såklart inte behövt - men förstå hur glad och framförallt förvånad jag blev!

Från H&M - ser lovande ut!

En superfin sommarklänning!
I helgen passade jag, Malin och Mia på att nätshoppa från H&M och då la nog Malin på minnet att det fanns en klänning som jag tyckte jättemycket om.

En vit dröm som passar utmärkt till exempel på midsommar. Fortsätter vädret såhär kanske man till och med har lite bruna ben?

Lillan fick också en present; en söt Hello Kitty necessär med hårspännen och ett par urcoola solbrillor i. Rosa med nitar på sidan. Gissa om hon har bott i dem idag ;)

Tack Malin för alla fina presenter! Tur att jag skall ner till Stockholm och rå om dig en helg i maj. Då skall jag skämma bort dig ❤

1 kommentar:

  1. Maaaw! Har inte sett detta förrän nu.

    Shit vilken cooling i rosa solglajjer! B-)

    Du skämmer alltid bort mig Majsan så det är klart att både du och Alice måste få lite presenter mellan varven. :)

    See you soon! 2 v typ bara. Längtar! Puss! <3

    SvaraRadera