onsdag 13 april 2011

Bra Onsdag

Malin säger:

Haft en riktigt skön dag. Love sov ju som sagt hos mormor. Jag och Alvin tog sovmorgon och efter att jag lämnat honom på skolan åkte jag iväg och gjorde lite ärenden (shoppade) Köpte med mig en god lunchmacka hem som jag åt i varmt solsken på altanen. Sen var jag lite effektiv en stund och tränade ctg ( fosterhjärtljuds-övervakning under förlossning) 

Var hos frisören igår och klippte och färgade utväxten. Hade börjat få rätt långt hår igen,men igår åkte det och det vart en page. Sen hände det sig så att jag minsann fick veta att page är en tantig frisyr!?
Fanns ju inte annat att göra än att åka och inhandla en fräsig tischa på hm:s ungdomsavdelning. Borde väl jämna ut det hela ;-)

Nu har jag just kommit hem efter en låång promenad, skönt! Belöning  i form av en bakelse väntar i kylen...


Pagen och Tischan


Mer shopping!

1 kommentar: