fredag 8 april 2011

Andas iiin genom näsan och uuut genom munnen

Malin säger:

Så var dagen snart till ända. Alvin har varit lite hängig så han var hemma från skolan idag. Den där 6 årsåldern är ju inte allid helt lätt att handskas med.. Känns som om jag har en liten mini-tonåring i huset, så dagen har väl inte varit helt angenäm om man säger så. Ny dag och nya tag imorgon och då får jag åka till jobbet och profylaxandas istället. Borde kanske ha kört på det idag också.

Gick ju inte att vara inne en dag som denna så det vart en liten cykeltur (from hell) på förmiddagen. Sen var tålamodet slut och jag satte ungarna framför tv:n och mig själv på altanen.
Sen fick jag dåligt samvete för att jag varit en sur och arg mamma och gjorde barnens favvolunch ( pannkaka med grädde och banan)

Nu har jag och Per just sett film, the reef. ooolidligt spännande film som handlar om en båt som kapsejsar mitt ute i havet och där människorna sen ska simma in till land med en stor vithaj i hasorna. Ingen Bergmanrulle direkt men en riktig nagelbitare. Åsa se den ;-)

Nä nu måste jag hoppa i säng, tidig morgon imorgon. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar