söndag 17 april 2011

Jag, syrran & moder jord

Maria säger:

Vilken kväll det var igår!

Fina mami och sista C
Jag, mamma och syster träffades först på Tapas för att äta god  middag. Vi hade supermysigt, så härligt att få surra utan störande karlar och/eller barn ;)


Efter middagen kom kvällens chaufför Åsa och hämtade oss. Hon och Malin skulle också se Carola. Vi intog Aula Nordica med buller och bång. Mamma hade bokat platser på första (!) raden så vi hade bra sikt.

Let the show begin!
Konserten var underhållande, ingen har en sådan pipa som Carola. Hon sjöng Elvis och Barbra Streisand och det var spännande att höra hennes tolkning. Även om hon blandade in lite gospel som jag personligen inte är någon favorit av var hela showen en upplevelse! Carola var väldigt avslappnad och personlig. Plus för platserna som gjorde att man kände sig delaktig.


Syrran skakar hand!
Efter showen åkte jag och min syster vidare till Allstar för lite skönt eftersnack. Vi drack drinkar, minglade och dansade och konstaterade tyvärr att vi kände oss gamla ;)


Vi avslutade på Mc Donalds "like in the good old days" och vi det laget hade syskonkärleken svalnat och syrran var ganska less på mitt konstanta fotande till bloggen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar