söndag 10 april 2011

Borta bra men hemma bäst

Mia säger:

Nu har vi precis landat hemma igen efter fjällenvistelsen. Sååå skönt att komma hem även om jag uppskattade miljöombytet. Som sagt är jag ingen fena att trolla med kort och datorer när jag inte har vare sig dator eller uppkoppling jag är van vid så lite försenad dokumentation kommer här:


Bild på stugan vi bodde i. Ser ut som en halvrisig barackliknande stuga från utsidan men tipp-topp-fräsch innuti! Ett plus att den ligger precis nedanför hotellet :)



Inget höjdarväder hade vi tyvärr och vi höll på att blåsa bort! Sist vi var till Kittelfjäll hade riktigt flax med vädret och det underlättar verkligen på humörs- och aktivitetsfronten. Se bara skillnaden!


DÅ, mina lekande små troll i en härlig bavack där vi grillade vår lunch.


Bob för hela slanten!


JA, du ser RÄTT ;)! En pimplande mamma på isen, och mamman är jag. Jag är egentligen ingen vidare friluftsmänniska, bekväm är jag också (men jag står för det också ;)) men även jag har lärt mig att faktiskt kunna njuta av naturen inkl. pimpling. Bevisligen går med andra ord "att lära en gammal hund..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar