torsdag 7 april 2011

Busplaneten

Malin säger:

Meeen! Det här inlägget tar tusen år att skriva eftersom jag köpt en ny dator och varenda jävla knapp verkar  ha bytt funktion, ahh jag blir galen! Det beror ju absolut inte på mig nä-ää ;-)

Iaf, Idag har jag och Love varit på Busplaneten.  Skönt att det ligger så nära, tar bara ca 10 minuters bilfärd, MEN jag måste säga att det skulle kunna vara så mycket bättre, lekattiraljerna är väl ok, Love hade jättekul, men maten är under all kritik. För att inte tala om kaffet. Sunkigt bryggkaffe eller cappucinopulver?! Tror de skulle tjäna på att lyxa till det litegrann. Slitna smårbarnsföräldrar behöver gott kaffe för att orka springa efter kidsen. Faktiskt.
Nu har jag råkat publicera det här inlägget fyra gånger under tiden jag skrivit så det är nog bäst att jag slutar innan den här datorn blir en trasig dator. ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar