fredag 29 april 2011

Grattis Kate & William!

Åsa säger:

Idag klockan 12 gifter sig så Kate & William, grattis och hoppas ni kommer att leva lyckliga och klarar att hålla pressen och allas förväntningar på avstånd.



Jag betraktar mig inte som en royalist, egentligen precis tvärtom. Tycker det är märkligt och omodernt att ärva en titel eller status men jag är fascinerad av fenomenet. Och inte så lite heller...
När Victoria och Daniel gifte sig i juni förra sommaren hade jag och mamma länge planerat dagen.
Flaggan i topp, bubbel och god mat var givet. Dessutom, ringer mamma till mig dagen innan och frågar vad jag ska ha på mig! Hahaha!
Jag, min kära mor och mina flickor klädde så upp oss och skålar i bubbel och festis framför tv:n!
Härligt minne! :)
Ikväll ska jag försöka se något sammandrag av spektaklet; klänning, ring, frisyr, blommor. Å, vad underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar