tisdag 12 april 2011

I finnigt sällskap

Malin säger:

Har fått världens största finne på hakan, den är enorm!  Har aldrig varit med om dess like tidigare. Men nog om detta.
Idag har jag lämnat Love hos mormor. Eftersom barnen har alldeles för mkt prylar och får ännu  mer vid jul bestämde vi att min Mamma skulle ge dom en upplevelse i julklapp istället. En dag med mormor då de får bestämma precis vad de vill göra, fika, bio,restaurang, teater, ja vad  de vill. Alvin var där för ett tag sedan och som Love har längtat på sin tur, och så idag fick vi äntligen till det.

Jag och Per passade på att lyxa till det lite för Alvin, så vi gick ut och åt på den lilla Restaurangen, Kajutan här i Holmsund. Lite lyx på en regnig Tisdag. Jag åt black and white och Per åt en hemmagjord hamburgare som var riktigt, riktigt god.

Innan jag intar soffläge måste jag bara nämna att jag såg filmen Trassel idag, en riktig mys-rulle. Hästen var bäst!! Så kul!


Utsikten från Kajutan... inte den bästa, men bakom parkeringen,vägen och brädorna ligger havet!

Min mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar