måndag 9 maj 2011

Utstrålning

Åsa säger:

För en tid sedan var jag på en frukostföreläsning i Marknadsföreningen Umeås regi.
Föreläsaren var Gunilla Bergh Bidemar, VD på Engage Marketing och en av Sverigens ledande experter på upphandling av kommunikationstjänster.


- Påverkas marknadsfunktionen när effektivitetskraven ökar?

Gunilla var min lärare under en utbildning jag gick för många år sen och jag längtade alltid till hennes föreläsningar. Hon har en utstrålning som få besitter och är så otrolig engagerad i sitt ämne, vilket gör att det hon säger blir väldigt intressant och tillgängligt.

Under kvällens joggingtur funderade jag på det här med utstrålning. Vissa människor har det. Och det gör verkligen skillnad. Oavsett vad hon eller han brinner för så blir man berörd av energin och budskapet blir ofta starkt och övertygande.
Gunilla har det!

Glöd och engagemang övertygar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar