fredag 6 maj 2011

Helg!

Malin säger:

Så underbaaaart med fredag! Varit ledig idag och hade peppat för utflykt med smaskigt fika tillsammans med en kompis och barn förstås. Nu var ju inte vädret på vår sida, svinkallt och snöblandat regn är inget utflyktsväder, så det vart en fika inomhus istället.
Per är på resa i jobbet så jag och barnen är själva, nu har jag äntligen fått dom i säng och efter hela fem dagar utan godis belönar jag mig själv med en burk nutella, lite äckligt kan tyckas men det är väldigt gott. Bara man inte äter för mycket.
Ska bara ligga här i soffan en liten stund till sen ska jag börja packa. Jag och Åsa ska nämligen ha en skön dag i stan för att sedan på kvällen möta upp blogg-Mia för middag och lite partaj. Det kommer att bli en bra dag, helt säkert.

Muuums!

2 kommentarer:

  1. Åt du upp hela?

    SvaraRadera
  2. Snälla Nutella! Lova att inte svälla, de kroppsdelar som gör att det inte ser bra ut.

    SvaraRadera