tisdag 3 maj 2011

Kallt

Maria säger:

Burr vad jag har varit hurven och känt mig frusen idag. Håller nog på att bli rejält förkyld?

Har bara varit ett par plusgrader ute och riktigt isande. Lätt att klä sig fel nu när man är van vid tio plusgrader till. Hoppas det är någon man kan sova bort, blir en tidig kväll (fast det brukar det ändå inte bli)...

Sugtablett, jo man tackar ;)
Mina kollegor har skrattat åt mig då jag typ hela dagen suttit inlindad i en fleecefilt, kofta och schal för att värma mig och ändå fryst.

Inte speciellt fräsch bloggbrud
Var på en jättetrevlig lunch med Karro. Vi sågs, som alltid på thaistället. Mumsigt värre!

Finfin Karrolin
Efter jobbet fick jag dock upp temperaturen med råge. Var och vaxade ben och bikini inför den stundande utlandsresan. Vill man vara fin får man lida pin. Det är skön att det är gjort nu men hujedamig så ont det gjorde, var helt genomsvettig efter "behandlingen"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar