söndag 8 maj 2011

Min helg

Mia säger:

Hej och hå vad en helg går fort! Här kommer en liten summering av min helg. Maken skulle gå ut med jobbet i fredags men blev chockad då han kommer in genom dörren redan ca 19.30. Vi fick därför (lite oväntat) en fredagkväll tillsammans. Han hann t o m bjuda på en rock-konsert hemma med sonen  ;)

Är detta min man?! Rosa peruk med prinsesskrona ;)
Lördagen blev utflyktsdag för mig och barnen till äventyrslekparken på Nydala. Alltid en uppskattad utflykt för barnen!

Hade med bröd till ankorna men som var få denna dag

Lördagen forsatte sen med trevligheter på kvällen tillsammans med min äldsta vän Petra och bloggvännerna Åsa och Malin. Det är verkligen inte ofta jag är ute och "gör stan"  och kvällen blev supertrevlig!
Snygg blogg-vän som shoppat halsband :)

Min fina vän

Idag vaknade jag i ärlighetens namn trött efter en sen kväll med fantasiskt sällskap och gott i glaset. Lite avis på Åsa och Malin som inte blev väckta av barn denna morgon utan fick njuta av en sovmorgon och smarrig hotellfrukost.

Efter ändå lite en lugn morgon och föremiddag här hemma så åkte vi till Hörefors för att gratta min rara svägerska Linda som fyllde 30 år idag där bjöds det på grillade hamburgare, kaffe och tårta = mums!

När vi kom hem har vi "pulat" på här hemma med diverse husfix och bl a städat ur och möblerat upp lekstugan för sommaren.


 Märkligt nog har jag faktiskt "specialbeställt" den vita Brio-spisen på bilden till lekstugan. Hur kan det komma sig att alla barnaffärer bara tar in RÖDA Brio-spisar?! Sen när var en spis röd ? Och vem tycker egentligen att den är den är fin så?!

Nu blir det en tidig kväll här hemma på Grubbe inför en ny arbetsvecka.
Hoppas du har haft en trevlig helg liksom jag :)!

1 kommentar: