fredag 27 maj 2011

Helt galen vecka!

Mia säger:

Den här veckan har varit helt galen på alla sätt och vis så just den här veckan skulle dygnet ha haft fler timmar. Det har varit hysteriskt på jobbet och alldeles för många saker som måste åtgärdas OMG och annnat som skulle vara klart på stubinen. Hemma har det också varit hektiskt att hinna med allt innan vi nu åker till Stockholm i helgen igen.

Lite jobbresande har jag också hunnit med och även jag passerade Höga Kusten bron igår då jag var tur & retur till Härnösand. På hemvägen tog jag mig ändå tid att åka en liten omväg förbi min lilla mormors grav som ligger innanför Själevad/Ö-vik för att plantera lite fint inför morsdag på söndag.

Jag och mina syskon var otroligt tajta med vår härliga mormor som gick bort för många år sedan och än idag kan jag gråta en skvätt emellanåt för hur mycket jag saknar henne. Vid min lilla plantering igår gick det inte heller att låta bli att gråta. Det kändes i alla fall bra att göra lite fint på hennes grav. Saknar henne mycket!



Hittade en porslinsfågel i Härnösand som kändes "mormor"

På väg hem (utsikt över Moälven vid Ö-vik)
Ja, då var det alltså dags att styra kosan mot storstan igen. Ibland hopar sig trevligheterna och i helgen är det ännu en bröllopsfest i Stockholm. Denna gång bilar vi ned och ska dra iväg här efter lunch.

Bröllopsfest i helgen igen i...

STOCKHOLM
Jag kommer nog inte att ha någon blogg-möjlighet i helgen så jag återkommer på måndag och berättar om helgens fest som garanterat blir hur trevlig som helst!

Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar