måndag 16 maj 2011

Barcelona finalen

Maria säger:

Kebab till middag och sedan ut på en 6 km lång löprunda. Behöver jag skriva något om halsbränna? Nej, trodde väl inte det heller :)

Här kommer bilderna jag tänkte visa innan jag sätter punkt med rapporteringen från mitt äventyr med min lilla mamma.

Lunch man lätt skulle vänja sig vid

Kilometer efter kilometer strandpromenad

Hyfsade båtar att kika på
Hav. Så vackert.

Kaffepaus

Playan

Statyer och sevärdheter i varje hörn

Bloggbrud´n
På väg till Park Güell
Utsikt över hela staden, väl värt alla trappor
Gaudi, känd katalansk arkitekt anlade parken med tydlig prägel

Lite molnigt va?

Pepparkakshus

Sötgök!
Tack än en gång mamma för den trevliga resan. Du är kung! Att resa med dig är som att resa med sin bästa vännina. I love u!

3 kommentarer:

  1. åh vad mysigt, skulle åxå vilja åka dit.Flög ni från Umeå?/Malins mamma

    SvaraRadera
  2. Do it! Vi flög Norwegian från Umeå via Stockholm. Min kollega som var där samtidigt flög Ryan Air direktflyg från Skellefteå. Bussanslutning från Umeå finns. Tydligen väldigt billigt!

    SvaraRadera
  3. Åka till barcelona och gå på starbucks. kom igen, lite jävla stil får man väl ändå ha

    SvaraRadera