onsdag 11 maj 2011

Beautyplanet

Emma säger:

Jag har nu beställt hem ett nattbalsam (nattkräm) av märket Decléor från sajten beautyplanet.se. Jag använder i princip bara Decléors hudvårdsprodukter och är jättenöjd med dem. Tyvärr är vissa av krämerna rätt så dyra, men köper man salongsstorlek blir det betydligt billigare. Burken jag beställde innehåller 100 ml, istället för 30 ml, vilket förhoppningsvis innebär att den inte heller kommer ta slut med en gång.

Har inte beställt från Beautyplanet tidigare, så det blir spännande att se om jag får hem ngn kräm överhuvudtaget :) De har i alla fall både smink, hudvård, parfym och hårvård, i de flesta varumärken. När jag googlade på beautyplanet dök det upp en rabattkod med 10% rabatt på hela köpet. Bra va?


Bild lånad från beautyplanet.se


2 kommentarer:

  1. Kom ihåg att mkt från beuty planet är kopior gjorda i tex kina. Jag jobbar för agenturen för decleor o vi säljer inte våra produkter till beauty planet. Så produkterna importeras från andra delar av världen där dom produceras mkt billigare. Och är som sagt var kopior av originalet MVH Johanna Malins kompis ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Emma!

    Hoppas att du blev nöjd med ditt köp hos oss och att du har blivit en återkommande kund. Jag vill bemöta kommentaren ovan från Johanna.
    Vi köper in alla våra produkter från våra grannländer inom EU. Anledningen till att vi kan vara billigare är att vi inte köper från den svenska agenturen som tar ut mycket högre priser.
    Vi har sålt Decléor i 5 år och vi har tiotusentals nöjda kunder.
    Det är trist att vi blir smutskastade utan några som helst belägg, men jag tror långsiktigt att våra återkommande kunder är våra bästa ambassadörer.

    Mvh,
    Björn Andres
    VD
    Beauty Planet

    SvaraRadera