tisdag 10 maj 2011

USA eller nätshopping...

Mia säger:

Här hemma har också morrhåren krökt sig nedåt, torrtumlar-eländet har brakat ihop! Jag inser nu hur värdefull min tvättstugekompis är ;) Maken har försökt att leka tekniker men det gick inte så bra :( så det blir bara att hänga all tvätt ett tag här framöver.

Tiden rann iväg efter middag, tvättstuga och matinhandling på Kvantum och läggning av barn. Jag hade tänkt att åka och träna eller ta en skön kvällspromenad men nu känns det försent för det så jag tar en liten kvällsrunda vid datorn istället.

Drömmer mig bort till en resa till New York (så himla häftig stad om du inte varit där), inte minst kan man shoppa Victoria Secret´s produkter där! Jag tänker då inte på underkläder utan deras olika härliga body mists som jag brukar ladda på mig på resor där märket säljs. Känner du någon som ska till USA snart, haffa genast den personen med en inköpslista :)! Annars kan man nätshoppa också men frakten är rätt dyr så det är ändå att avråda om du inte har en kappsäck full med guldpengar och till råga på allt kan man inte beställa produkter med alkohol  av någon anledning så som t ex body mist eller parfym utan bara body lotions och lipgloss.

Några ljuvliga goda body mists som jag köpt är bl a:


Deras variant av Lancômes lipgloss i tub har dom i skitsnygga färger, smaker och till rätt kurs!



(Bilder lånade från Victoria Secrets hemsida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar