tisdag 17 maj 2011

Four eyes

Malin säger:

Här är det sjukstuga, lite blandad kompott med både kräkningar och förkylning. Jag är dock frisk, kors i taket. Idag var jag inne i stan och hämtade ut mina nya glasögon.. Frågan är ju om jag kommer att använda dom, känner mig som en vandrande tv apparat när jag har dom på mig.  Bytte till mina gamla när jag skulle iväg på några ärenden i em :-) Är väl bara att vänja sig helt enkelt.

Love och Per legat däckade i sovrummet mest hela eftermiddagen och kvällen, så  jag och Alvin fick lite oväntad egentid. Intressanta samtal där vi avhandlat både det ena och det andra. Tex så fick jag höra att jag nog borde vara ute och springa lite oftare så jag blir starkare än Pappa Per, fast rumpan den behövde jag visst inte träna för den var ju så stark. Hur menar du då undrade jag? Jo sa alvin, den är ju så stor.
Jahapp..det är ju tur man blir informerad :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar