onsdag 11 maj 2011

Rösta!

Malin säger:

Idag är en bättre dag. Förutom jobbat så har jag varit på öron,näsa hals mottagningen för att undersöka ett öra som jag haft ont i från och till under en längre tid. Doktorn hittade inget konstigt så det var ju skönt.  Jag är ju lite av en hypokondriker, så fort jag känner något så tror jag alltid det värsta. Hittills har jag varit drabbad av ( trodde jag alltså) bröstcancer, hjärntumör, hudcancer och nu örat som jag tänkte kanske också berodde på cancer. Inget att skämta om egentligen. Tror rädslan att drabbas av alllvarlig sjukdom har sin grund i att jag är så rädd att inte få finnas kvar hos mina barn. Att inte få uppleva allt vad det innebär att se dom växa.. men som sagt, nu är ju allt bra. Man måste leva i nuet, finns ju ingen som vet vad som väntar imorgon.

Nu till något helt annat. Per min maaaan :-) spelar bas i ett jättebra band som heter Grande Luxe. De deltar just nu i en tävling som innebär fina priser. De är vidare i första deltävlingen där de kom på 10 e plats av 1800 band. 100 band har gått vidare till nästa omröstning, där de tio bästa får spela sin låt live inför juryn i Stockholm. Rösta gärna och hjälp dom till final!! Följ länken och logga in via era facebook konton och klicka på gröna hjärtat.
http://onstage.metro.se/artist/43832


Grande Luxe

1 kommentar:

  1. älskade Malin..... släpp taget , du kan inte ändra något , det som sker det sker oavsett hur mycket vi oroar oss, Vi kan inte flyga , vi kan bara finnas här o nu, inte igår o inte imorgon. Å du kommer att leva länge,länge..../mamma

    SvaraRadera