fredag 13 maj 2011

Barcelona del 1

Maria säger:

Igår sent på kvällen kom jag och min mor hem efter 6 härliga dagar i Barcelona!

Underbar stad och sällskap. Kan det bli bättre? Härligt väder, ca 22-25 grader, bara en dag med lättare regn. Två dagar bjöd på helsol och då låg vi på stranden och badade tom i havet.

Mamma utanför planet - vägrar vara med på bild
Tur hon är lättövertalad. Fina mami!
Första lunchen i Barcelona, tapas!
Underbara vitlöksfrästa räkor
Vino blanco på La Rambla 
Vi var och tittade på den "magiska fontänen" en kväll. Vilken upplevsele! Under showen kombineras färg, ljus, rörelse och musik i ett magiskt arrangemang. Varje session varar i 30 minuter. Fritt inträde. Bara det :-)


Hur som helst, jag blir inte populär genom att sätta mig och blogga det första jag gör så detta var bara en liten en liten förhandstitt, mer bilder i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar