tisdag 31 maj 2011

Bungypump?

Maria säger:

En bekant till mig skall börja sälja dessa stavar. Bungypump. Stavgång goes 2011 liksom.



Vet inte varför men jag tycker det känns töntigt att gå med stavar. Det får jag arbeta bort:)

Tidigare när jag gick morgonpromenader vid kl 06.00 (ingen såg mig) provade jag och det gav faktiskt resultat över förväntan. Det blev mycket jobbigare för både flåset och överkroppen. Skönt att ha träningsvärk lite överallt efter "bara" en promenad.

Viktigt att ha rätt teknik, inte se ut som någon som åker skidor uppför backen i en lift utan verkligen ta i.

Just nu är jag inne på löpning, var ute igår 6,6 km i skapligt tempo men man kanske skulle köpa Bungypump stavar för att variera sig lite?

Kroppen vänjer sig så fort vid varje aktivitet och jag tror man skall chocka den ibland och visst skulle jag bli chockad om jag köpte ett par stavar till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar