fredag 20 maj 2011

Först kommer inget sen allt

Maria säger:

Fredag. Ledig. Lovely!

Vågar knappt berätta vad jag skall göra idag. Jag skall ut och resa igen. Först Barca sen Stockholm. Ibland kör det ihop sig och allt händer på samma gång. Typ som nu. 

Efter lunch åker jag ner till Malin i Stockholm. Jag hade lovat att komma ner under våren och eftersom att den snart övergår till sommar är det alltså hög tid att åka dit. Längtar efter min fina vän som bor så långt ifrån!

Vi skall ta det lugnt, inget discodunk den här gången. Det blir shopping, spa och utflykt. Rena hälsohelgen med andra ord :)

Malin & jag för 1 år sedan

Har verkligen en sambo som är helt underbar och duktig med lillan. Vi ställer alltid upp för varandra när man vill hitta på saker. Jag vet att han redan smider planer med sina kompisar för nästa gång är det ju hans tur att smita hemifrån. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar