fredag 20 maj 2011

Fullspäckat schema

Åsa säger:

Imorse skjutsade jag mina föräldrar till Umeå City Airport (som det nu heter). De har bokat en weekend i Stockholm. De är väldigt aktiva och vill att det ska hända saker på semestern så lyssna på den här agendan: sitta publik på tv-inspelning av Talang med Charlotte Perrelli och Bert Karlsson, guidad tur på Drottningholm Slott, Porslinsmuséet, sitta publik på tv-inspelningen av Kvällen är din med Martin Stenmarck, signering/föreläsning/konsert med Kajsa Grytt...
Jag frågade om de skulle hinna slå sig ner på någon uteservering för ett glas vin svarade mamma: - Ja, det får vi se!
Klockan 15 fick jag ett sms: Vi sitter nu med ett glas rött / Mom and Dad
Skönt, annars hade man ju nästan blivit lite orolig... ;)


Mina fina och aktiva föräldrar

Själv ska jag ta det väääldigt lungt ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar