måndag 23 maj 2011

Askigt, Taskigt

Malin säger:

Sjukdomarna fortsätter härja i vår familj. Natten mot söndag fick även Alvin magsjuka och igår började jag känna mig hängig. Somnade i soffan efter barnen var lagda och vaknade klockan tolv då jag förflyttade mig till sängen och fortsatte sova. Skulle jobbat idag men eftersom Alvin fortfarande var hängig så vart det till att vabba iställlet. Nästan lite skönt, då fick jag passa på kurera mig själv också. Dagen har gått i lugnets tecken mao, vi har ritat, sett film och byggt lego.
På Torsdag bär det av till Turkiet, samma hotell som blogg-Emma bodde på faktiskt. Dvs OM det där askmolnet inte ställer till det. Hastade in till Strömpilen nu ikväll och inhandlade solkrämer och annat smått och gott. Måste försöka göra klart så mkt som möjligt om magsjukan slår till även hos mig och Per, verkar ju vara en rätt smittsam variant då i stort sett alla barn på Loves dagis insjuknat. I Torsdags hade de bara haft ett enda barn på avdelningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar