måndag 16 maj 2011

Lite av varje

Malin säger:

Usch vilka mardrömmar jag har drömt inatt. Riktigt otäcka drömmar har en tendens att hålla sig kvar, ge en obehaglig känsla även flera timmar efter att man vaknat.
Annars då? Jobbat, rörig dag. Efter middagen gick jag ner i källaren och målade lite trösklar. Nu ska snart barnen läggas. Ute är det dimma och jag är sugen på godis.
Helgen? Hade en fantastiskt trevlig dag i Lördags när jag och två av mina systrar Nadia och Felicia överraskade vår Pappa med middag. Vi träffas alldeles för sällan så Lördagen var efterlängtad och mycket lyckad. Efter middagen åkte vi och rastade Pappsen en sväng på Lottas krog och där DÄR inträffade något mycket trevligt. jag fick visa leg! Det är 18 års gräns! HAHAHA. 


Två av mina tre fina Lillasystrar



Dags att gå hem?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar