torsdag 26 maj 2011

COS

Maria säger:

När jag var i Stockholm passade jag på att titta in på den nyöppnade klädbutiken COS (Collection of Style) som ligger på Biblioteksgatan. Det är H&M:s lyxigare butik med lite dyrare priser än "de vanliga H&M-priserna" vi är vana vid och det finns kollektioner för dam, herr och barn men även böcker och skor. Butiken finns sedan länge redan i olika städer runt om i Europa men nu satsar de alltså äntligen på Stockholm.

Det var väldigt många som hade tänkt samma sak som mig och det stod faktisk en vakt som reglerade hur många de släppte in åt gången. Trots det var det fullsmockat i butiken och kön till kassan var obeskrivligt lång.

Hann bara med en snabbtitt men det jag såg föll jag tyvärr inte för. Kläderna känns inte som mig men jag förstår att det är många som kommer shoppa loss där :)


Se bildspel ur COS kollektion * här*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar