fredag 6 maj 2011

Sevärd video!

Mia säger:

Tack gode gud! Jag lyckades nog banne mig att sova bort "sjukan" jag kände i kroppen igår. Idag kändes det bättre (även om jag inte känner mig helt 100%) så det blev en vanlig jobbdag.

Jag slutade lite dock lite tidigare men inte p.g.a. min sjukdomskänsla i kroppen utan för att sonen och jag skulle besöka Grisbacka Skolan och den avdelning där han ska börja 6-års verksamhet till hösten. Han känns verkligen "klar" med dagis och är otroligt peppad på att börja "skolan"!

Ikväll blir en lugn myskväll för mig och barnen. Maken är på någon företagsinvigning och skulle sen ut med jobbet och äta på stan.

Mycket film på tapeten på vår blogg kan tyckas ;) men jag måste bara tipsa om en ruggigt bra hyrvideo innan den faller i glömska. Vi såg den här hemma i veckan och den heter "Biutiful" och är spansk film som utspelar sig i Barcelona där blogg-Maria just nu befinner sig (= AVIS!!!). En fantastiskt bra men tragisk film och en drama som man kanske måste vara förberedd för, det går nämligen inte att inte gråta till denna film!


Gillar du drama måste du bara se denna!!! Ha en skön fredagkväll!

1 kommentar:

  1. ja visst var det en bra film, Man släpper inte tankarna på den i första taget precis/Malins mamma

    SvaraRadera