lördag 12 februari 2011

Underbara kollegor

Emma säger:

Vilken härlig dag! Har myst på hela dagen. Var ute och gick en morgonprommis med Maria, blev bjuden på lunch och semlor hemma hos mamma och pappa. Tog sedan en liten tur ut på stan, det är ju alla hjärtans dag på måndag :)

Klassiska alla hjärtansdag- hjärtan
Har förresten inte hunnit berätta om uppvaktningen jag fick i fredags. Mina underbara kollegor bjöd ut mig på lunch, på "Viktoria", det var mumsigt värre! Fick dessutom dessa fina tulpisar. Tulpaner är mina absoluta favoritblommor. Jag blev alldeles rörd av all uppvaktning. Anledningen till firandet är att jag bytt bolag inom VK.  

Helt underbara, och rosa, min älsklingsfärg
Näe, nu är det dax att hoppa i säng.
Tack och hej, leverpastej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar