söndag 13 februari 2011

Snart slut

Åsa säger:

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Det har varit en bra helg, avkopplande och fri från måsten.
I lördags åkte jag & Malin in till stan för att shoppa och njuta av lite barnfri tid tillsammans. Jag älskar mina barn mer än allt men oj vad skönt och välbehövligt det är att ta sig egen tid. Det ger energi och man återvänder som en piggare och "bättre" mamma. Tyvärr gör jag det lite för sällan men timmarna i lördags satt fin-fint!

Jag & Malin njuter på Rex av deras brunch & ett glas vitt


Fyndade en poncho i grå/denim färg på Åhléns. Till tighta jeans & stövletter tror jag det blir en ny favorit.



Frk / Åhléns

Snart Solsidan som jag ser tillsammans med resten av Sverige. Sen blir det en tidig kväll; veckan börjar 05.30 med avfärd mot Sundsvall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar