tisdag 1 februari 2011

Mera mat!

Malin säger:

Men faaan vad dåligt det går med min träning! Det är inte mitt fel! Zumban är ju jämt fullbokad ;-)
Igår gick jag en liten promenad i allafall. Eller.. jag passade på att  få prata lite i telefonen i lugn o ro. Fast jag höll på att dö av andfåddhet så jag vet inte hur mkt av det jag sa som gick fram.

Undrar förresten om barn har en inbyggd telefonradar. När telefonen ringer går den på. Mammaaaa jag vill ha vatten! Mammaaa han slog miiig.  MAMMAAA!! Ja ja Mamma kommer. Herregud vad jag ska ge igen när dom är tonåringar och har tjejbesök :-)

För att kompensera den uteblivna rumpskakningen har jag iaf försökt äta lite hälsosamt.

Lax med grädde, dill och vb ost

Kyckling med wokgrönsaker

Ligger i soffan och ser galen ut medan jag smider illvilliga planer inför kommande möten med eventuella svärdöttrar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar