lördag 19 februari 2011

Plötsligt händer det!

Maria säger:

Blev plötsligt gräsänka ikväll. Anledningen är att sambon och hans polare ville gå ut och skåla för vännen Simon som skall vara med i årets Big Brother!

Ha ha...det kommer bli grymt! Jag kan villigt erkänna att jag älskar dokusåpor och att Big Brother hör till favoriterna. Jag har sett alla säsonger (!) fast de sista åren har jag inte följt dem lika slaviskt som de första.

Nu blir det andra bullar! Skall bli jättekul att följa Simon i huset, han är så härlig. Jag känner honom bara ytligt men de gånger jag träffat honom har jag alltid blivit på bra humör och fylld av energi. Om man inte skrattar när man träffar Simon skrattar man aldrig, eller vad säger du Åsa?

Big Brother har premiär på söndag kväll kl 21.00 i TV11.

Lycka till Simon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar