söndag 27 februari 2011

Nu börjar det likna nåt!


Malin säger:

Men Äääntligen lite sol och värme! Jag är ledig Tisdag och Onsdag dessutom.
Idag har jag varit lite "trött" Vi har haft en riktigt lat-dag sett film och käkat pizza. Det var hur trevligt som helst på sparkfesten igår och med all diskodans och sparkning så har jag ju fyllt veckans kvot när det gäller träning. Imorgon är det ju iof en ny vecka. Måste börja ta tag i det här med träningen. Höll på att få en hjärtinfarkt efter att ha sparkat uppför ombergsbacken.
Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag kan inte bjuda på några kort från gårdagen, kanske lika bra det ;-)


I morgen
28.02.2011

Klarvær -1° Svak vind, 3 m/s fra vest-sørvest
Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra vest-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Tirsdag
01.03.2011

Klarvær -3° Lett bris, 5 m/s fra sør-sørvest
Klarvær. Lett bris, 5 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Onsdag
02.03.2011

Delvis skyet Lett bris, 4 m/s fra vest-sørvest
Delvis skyet. Lett bris, 4 m/s fra vest-sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Torsdag
03.03.2011

Klarvær Lett bris, 4 m/s fra vest
Klarvær. Lett bris, 4 m/s fra vest. 0 mm nedbør i døgnet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar