söndag 20 februari 2011

Snart medelålders men jag har iaf en fin jacka.

Malin säger:

Åsa, va härligt att inhalera frisk luft! Själv åkte jag förbi Bräntbergsbacken på väg till Sporthuset. Tanken  var att inhandla nya längdåkningstavar ( inte till mig)  men en ny vinterjacka ( till mig) fick följa med hem också. En vit. Opraktisk men ack så  fin.
Trodde inte jag skulle bli en sån som skulle ha opraktisk i mitt vokabulär. Men nu är jag där. Enligt min mor så tillhör jag yngre medelåldern!? Tänkte jag skulle googla på det där så jag kan syna henne. Ska göra det ikväll. Kan ju aldrig stämma ;-)
 Ja ja, det var en parentes. Vart var jag? shopping, Jag har egentligen satt shoppingförbud på mig själv men när jag ändå hade börjat så hade jag svårt att motstå en skjorta från hm också.
Ikväll blir det Solsidan och självklart Big Brother. Ska bli spännande att följa Åsas kidnappare :-)

tittut!

1 kommentar:

  1. har nu googlat på yngre medelåldern.....25-35/puss mamma

    SvaraRadera