söndag 6 februari 2011

Hemma

Malin säger:

 Jaaha då var man hemma igen. Helgen gick alltför fort. Vi har haft det så bra men mer om detta imorgon. Nu till viktigare saker, nämligen HÅR. Jag har väldigt självlockigt hår som jag  oftast misshandlar med diverse plattångar vilket medför att håret blir rätt olyckligt. Slänger ut en förmögenhet på olika balsam för att försöka få lite fason på barret. Senaste inköpet är detta:



smooth  shine. Ja men dom här måste ju fungera. ( frammanar bild i huvud av silkeslent hår som  fladdrar fint i sommarvind)


Ett knep jag har är iaf att jag har sover med balsam i håret. Så det ska jag göra nu, gå och sova med mitt balsamkrull. Min ynsta son har också lockigt hår och när han pratar om sitt krull byter han ut R:et mot ett N. Han är ju såklart inte medveten om vad han säger, vilket  roar hans omogna föräldrar :-)

Godnatt!

     




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar