lördag 19 februari 2011

Is Vägs Långtradarchaufförer


Malin säger:

Ice Road Truckers har börjat visas på Torsdagskvällarna igen. Har ju gått nattetid ett tag. Jag är ju inte direkt den motorintresserade typen meeen vilket spänning det programmet ger! Jag måste nästan påminna mig själv att andas ibland.  En  viss överdrift kan väl Aaanas men ändå!
Tror kanske mitt intresse beror en del på att jag relativt nyligen ( 3 år sedan)  tog mitt körkort. Faktiskt bland det värre jag gjort men det gick! Det jag jag gör när jag ser Ice Road Truckers är alltså att jag sitter och lever mig in i hur jag skulle ha gjort i de  situationer förarna råkar ut för. Vissa bloggbrudar vet ju att jag inte är den som direkt tar risker i trafiken hehe. Better safe than sorry! Jajjemän.
Nu lite bestyr. Middagsgäster ikväll!


1 kommentar: