onsdag 2 februari 2011

En bra mascara och NYC!

Maria säger:


Malin & Jag

När jag och Malin var i NYC i höstas hittade jag en helt otrolig mascara på Sephora. Förutom att den är sjukt snygg är den också huuuur bra som helst.

Jag frågade expediten om hon kunde rekommendera en mascara varpå hon frågade om jag ville ha en som gav längd eller volym. Jag svarade självklart "both" och då hämtade hon denna lilla raring.

Tarte Lights, Camera, Lashes. Den kostade ca 140:- svenska kronor. Den sitter hela dagen utan att smula och är lätt att tvätta bort! 


Som tur är har jag NHL-tokiga arbetskollegor som åker till New York flera gånger om året. Tack på förhand Stammen - jag beställer gärna 5 st igen :)

Här kommer lite bilder från resan...

Sköna skor är ett måste

Taxi, skyskrapor - såå NYC






Självklart skall man posera med en  "take away latte"

Tror inte jag hade blivit långvarig på den tjänsten ;)

Nu är jag verkligen dotterns stora IDOL
Talk to the hand!
Vi passade på att besöka Madame Tussauds sista dagen, man kan ju inte bara shoppa (va?!) ;) Jag fullkomligt älskade New York. Underbar resa med bästa sällskapet. Vi sa att vi skulle göra om det om 5 år igen - jag längtar!
 

2 kommentarer:

  1. Kan du inte beställa efter några mascaror till mig meeed? iaf en! snälla snälla snälla. Finns inte att köpa på nätet? Puss! /Mills

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha THE mascara! ....eller så sparar vi våra dineros och sticker till NY och shoppar loss igen? :)

    Pööössss! Rings imöra och smider planer för en Sthlmhelg, till att börja med.

    Ps. Vi åker till Nevvan vart 5:e år 4-ever ;) Iaf tills vi är 80+ typ.

    /Malla

    SvaraRadera