lördag 5 februari 2011

E4:an är borta

Emma säger:

Hade klipptid hos min favvofrisör Emma på Clip i morse. Jag har haft föreställningen om att det ska vara lätt att färga en utväxt på ett ljust hår, men jag har fått erfara att så inte är fallet. Det kan bero på att mitt hår har fått stå ut med en hel del, men ändå... Det är i alla fall lätt att färgen antingen slår mot kalla toner, typ grått/grönt, eller varma toner såsom orange/gult. Gråhårig eller kycklinggul, valet är svårt. Nu har i alla fall min frissa hittat en färg som är perfekt, och det känns så skönt att slippa oroa sig över hur resultatet ska bli. Lyxigt att bara få sätta sig i stolen och bli ompysslad.

Kom precis hem från middag hemma hos mamma och pappa, mycket trevligt. Nu melodifestivalen, men vad är det för bidrag egentligen? Fast så säger man väl varje år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar