torsdag 3 februari 2011

I ♥ Maria Montazami

Maria säger:

Maria Montazami är skön. Hon är härlig, glad och spontan. Jag blir på bra humör av henne och skulle gärna vilja ha henne som väninna! När jag ser henne på tv grips jag av en direkt känsla att jag också vill "tofsa till det lite".

Såååå jag har gått och blivit med min första tofs eller tassel som Maria säger. En svart läcker sak med strass på.


Inhandlad på Ohlssons Tyger.

Jag höll dock på att förstöra allt. Jag kom nämligen på att jag skulle pimpa till tofsen lite för att den skulle passa här hemma. Så jag gick lös med saxen innan jag sett efter hur den var knuten.

Efter lite superlim, några stygn med nål och tråd fick jag (med hjälp sambon) till det, men jag vågar inte röra den för det finns en risk att den trillar isär... 

Här ser ni det färdiga resultatet!


Bättre en tassel på skåpet än ett skåp på tassen ;)

1 kommentar:

  1. Bättre en tassel på skåpet än en massa klötiga tassar på det;)
    fast du och mamma kan ju det där med att städa! /Mills

    SvaraRadera